חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להבהיר למעצבת שמלות כלה מה את מחפשת?

לקראת החתונה את בטח ממשיכה לחדד ולדייק בצורה מוחלטת את הצורה של שמלת הכלה שלך, ותתפלאי לדעת – לא מעט סטודיואים יוכלו לספק לך בדיוק את זו שאת חולמת עליה! היום נספר לך איך תוכלי להבהיר בצורה כמה שיותר מדויקת למעצבת שמלות כלה מה בדיוק את מחפשת, כדי שתהליך החיפוש יהיה כמה שיותר יעיל ומדויק עבורך.

מעצבת שמלות כלה יודעת להתאים לך את השמלה בול כמו שאת מדמיינת

כבר במפגש הראשוני עם מעצבת שמלות כלה את תוכלי להתרשם מהידע הנרחב שלה, ומעצם העובדה שיש לה כל כך הרבה דגמים להציע לך. חלקם יהיו רחוקים ממה שדמיינת, אולם חלקם יענו בדיוק על מה שאת מבקשת.

כדי לדייק את שמלת הכלה שלך תצטרכי לספר למעצבת שמלות כלה בדיוק על מה חשבת – איזה סוג של שרוול, האם השמלה צמודה או נשפכת על הגוף, סוג המחשוף בגב ובחזה, האם את אוהבת שמלות חלקות או משובצות, אורך השמלה, לדבר על נושא השסע ועוד. ככל שתגיעי עם פירוט מקסימלי יותר של מה שדמיינת ותרדי לפרטי פרטים, כך תוכל המעצבת לשלוף את השמלה המדויקת מהקולב.

האם מעצבת שמלות כלה יכולה לעשות שינויים בשמלה קיימת?

התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן! כמעט כל שמלה שתבחרי תוכל לעבור שינויים והתאמות, כמו הוספה של אבני חן, הוספה של שרוולים, הצרה, הרחבה ועוד. ההמלצה הטובה ביותר היא להגיע לסטודיו, למדוד כמה שמלות, לבחור את האחת המתאימה לך – ומשם להתחיל לחשוב על שינויים אפשריים והתאמות רלוונטיות.

סטודיו קלייר שבכפר סבא הוא סטודיו שבו נמצאת מעצבת שמלות כלה מדהימה, שתשמח להתאים עבורך שמלה וגם לבצע כל תיקון שיעלה על דעתך, עד שתהיי מרוצה ב-100%.