חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להשתמש במייק אפ ולמה הוא טוב?

אדם מתאפר בדרך כלל כדי לשנות את המראה שלו. ישנם סוגים רבים ושונים של איפור זמינים למטרה זו, כולל בסיס, פודרה, סומק, מסקרה ושפתון. יש אנשים שמתאפרים כל יום כדי להרגיש בטוחים יותר, אחרים לובשים אותו רק בהזדמנויות מסוימות כמו כשהם רוצים להיראות זוהרים יותר או כשהם יוצאים בלילה.

מייק אפ הוא נוזל או קרם הנמרח על הפנים ליצירת אפקט חלק ואחיד על העור. זה מאזן שינוי צבע ומעניק לעור מראה צעיר יותר. ניתן למרוח את המייק אפ בעזרת אצבעות או ספוג, אך ניתן גם לערבב עם מים או קרם לחות לגימור איירבראש.

אבקה משמשת לייצב את המייק אפ כדי להשאיר אותו יותר זמן ולהפחתת ברק על העור. אבקה מגיעה בצורות דחוסות ורופפות. אבקה רופפת נמרחת עם מברשת אך ניתן למרוח אבקה דחוסה מהר יותר עם אצבעות או ספוג.

האם המייק אפ מגן על העור מפני השמש?

התשובה היא כן. מייק אפ אכן מגן על העור מפני השמש. המייק אפ מיועד לספק כיסוי אחיד, שיכול לעזור גם להסתיר פגמים בעור. יש לו גם מקדם הגנה המגן מפני קרני UV ומזהמים סביבתיים אחרים כמו אבק וערפיח.

המייק אפ מורכב ממרכיבים שונים, למשל, אבקות מינרליות, טלק וטיטניום דו חמצני. מרכיבים אלו פועלים כחוסמים פיזיים או מחזירי אור המסיטים את קרני ה-UV משטח העור ומפחיתים את משך הזמן המושקע באור שמש ישיר שעלול לפגוע ב-DNA של העור.

איפור מספק מגן מפני השמש. הבסיס צריך לספק הגנה מפני קרני UV. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת גוון בסיס – גוון עור, צבע שיער וצבע עיניים.

יש לבחור את גוון הבסיס בהתאם לגוון העור. עדיף שלא יהיה כהה יותר מגוון העור הטבעי שלך או בהיר יותר מגוון העור הטבעי שלך, מכיוון שהוא יכול לגרום לך להיראות כאילו אין לך פיגמנט בעור שלך.

למייק אפ המגן על עור הפנים מהשמש של בובי בראון הכנסי לאתר