חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו סוגי ניתוחי מתיחת בטן קיימים?

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך קוסמטי לאנשים שיש להם עודפי עור בבטן ורוצים להיפטר מהם. ניתוח מתיחת בטן קיים וניתן לבצע אותו בסגנונות שונים.

ניתוח מתיחת בטן הוא סוג של ניתוח קוסמטי המשמש להסרת עודפי עור ושומן מאזור הבטן וליצירת בטן שטוחה וצבעונית.

ההליך יכול להיעשות עבור גברים ונשים כאחד המחפשים לשפר את דימוי הגוף שלהם.

ישנם סוגים רבים של ניתוחי מתיחת בטן זמינים, וכל אחד מהם מותאם לצרכי המטופל האישי.

סוגים שונים של מתיחת בטן: ניתוח מתיחת בטן, מיני מתיחת בטן, ניתוח בטן מלא, ניתוח בטן מורחב.

הטכניקות והסוגים השונים של ניתוח מתיחת בטן

הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח מתיחת בטן הוא מתיחת בטן מסורתית, הכוללת הסרת עודפי עור ושומן מאזור הקיבה, הידוק שרירים ורקמות ולאחר מכן תפירת שרירי הבטן. הסוג השני של ניתוח מתיחת בטן נקרא ניתוח בטן היקפי והוא מסיר את כל עודפי העור סביב הטבור שלך.

ההליך מכונה לעתים קרובות בראשי התיבות שלו: TT. זה יכול להיעשות בהרדמה כללית או תוך ורידי (IV) בזמן שאתה ער, בהתאם להעדפה ולצורך הרפואי שלך. הניתוח אורך כשעתיים ותזדקקו ל-4-6 שבועות להתאוששות לפני החזרה לעבודה או ללימודים.

ניתוח מתיחת בטן נחשב גם כניתוח לעיצוב הגוף. ניתן לבצע מתיחת בטן בטכניקת חתך פתוח או סגור. הטכניקה הפתוחה נפוצה יותר במקרים בהם יש סימני מתיחה, עודפי עור והרבה שומן מיותר על הבטן. בטכניקה זו, המנתחים יכולים לגשת לכל שכבות הרקמה ולהסיר אותן במידת הצורך.

הטכניקה הסגורה כוללת ביצוע חתכים קטנים מסביב לטבור כדי לשחרר את העור כך שניתן למשוך אותו למעלה ולתפור אותו שוב עם מספר תפרים סביבו כדי לגרום לו להיראות שוב הדוק.

באתר של ד"ר וולף תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים.