חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם דלתות פולימר הן האפשרות הטובה ביותר לבית שלכם?

דלתות הפולימר הן מהסוגים הפופולריים ביותר בישראל כיום. מכמה סיבות, דלתות אלו נחשבות לאיכותיות ביותר ומכאן לאופציה הטובה ביותר לשימוש. בתור התחלה, לא תצטרכו לדאוג לגבי נזקי מים בדלת פולימר. דלתות פולימר עמידות לאורך זמן ועמידות בפני נפיחות, עיוות וריקבון, בניגוד לדלתות עץ.

לטפילים ומזיקים כמו טרמיטים ואחרים אין שום השפעה על דלתות אלו. יתר על כן, דלתות פולימר הן יציבות ויעילות בהפחתת רעשי חוץ, מה שהופך אותן לאופציה מצוינת לשימוש כדלתות פנים בבתים ומשרדים עם מספר חדרים מחוברים.

דלתות פולימר מה הן?

דלתות פולימר עשויות מחומר ייחודי ומשתלם, המיוצר באופן סינתטי. פולימרים הם תרכובות שהמרכיב העיקרי שלהן הוא פלסטיק. יהיה זה יותר נבון ופרקטי להתקין דלת פולימר בחדר האמבטיה מכיוון שהחומר עמיד לאורך זמן בפני רטיבות ולחות.

בימים אלה מיובאות דלתות פולימריות ממדינות כמו סין ואיטליה. הגורמים העיקריים המבדילים בין דלתות אלו הם כמות הפולימר בשימוש ועלות הרכיבים הגולמיים. למרות שדלתות אלו בדרך כלל זולות יותר, הן גם עדינות יותר ודקות יותר.

בנוסף ליבוא דלתות עשויות פולימר, גם בארץ מייצרים את הדלתות, והן דלתות עבות יותר, קשיחות יותר ועמידות יותר. פוליאוריטן, קרטון, פלקסבורד ועוד הם מסוגי המילוי הפופולריים ביותר בשימוש בדלתות פולימר המיוצרות בישראל.

האם אתם טיפוס של סגנון אחד?

בעת בחירת דלתות, יש הרבה דברים לחשוב עליהם מעבר לאופן שבו הם ייראו ועד כמה הם יתאימו לסגנון שלכם. באופן מפתיע, דלתות פנים יכולות לשנות לחלוטין את האסתטיקה של החדר. זיהוי הסגנון הכולל של אדריכלות הפנים של הבית שלכם הוא צעד ראשון. דלתות פנימיות יכולות לנוע בין עיצוב מודרני ומינימליסטי לעיצוב כפרי חמים, בהתאם להעדפת הבעלים. הימנעו מבחירות קיצוניות וטוטאליות לחלוטין כדי לא להגביל את עצמכם.

האם אתם צריכים לבידוד, איטום ומקום פנוי?

כאשר אתם בוחרים דלתות פולימר אתם צריכים להתחשב בחלל בו אתם רוצים להקין את הדלת, שכן אם מדובר בחלל קטן, אז דלתות כיס או דלתות הזזה יכולות להיות בחירה מצויינת, אם מדובר בחלל גדול תוכלו להתקין בקלות גלתות פנים קלאסיות על צירים. אבל במקרה זה חשוב לבחור לאיזה צד הדלת צריכה להיפתח.

חדר יכול להיות מואר בצורה משמעותית על ידי הכנסת שפע של אור טבעי דרך דלתות צרפתיות ופתחי זכוכית בדלת. חדר אוכל או משרד ביתי ייהנו מכך, אבל חדר שירותים או חדר אמבטיה, לא. העריכו את צרכי החדר והחליטו אם עדיף יותר אור או שעדיף דלת המספקת פרטיות.

מה הוא התקציב שהצבתם לעצמכם?

לפני שתתחילו שינוי כלשהו בביתכם הכולל החלפת דלתות, אתם צריכים להחליט מה הוא התקציב שאתם מוכנים להשקיע. המחיר של דלת יכול להשתנות מאוד מחומר אחד למשנהו. אל תשכחו לכלול במחיר את ההתקנה אם לא תבצעו את התקנת הדלת בעצמכם.

הוצאות פרויקט שיפוץ בתים עלולות לצאת במהירות משליטה, ולכן כדאי להגדיר מגבלת תקציב סבירה ולעמוד בה. איכות הדלת ומחיר סביר אינם סותרים זה את זה.

החומרים עמידים לאורך זמן המשמשים לייצור דלתות הפולימר של דלתות בכר, מבטיחים שהן ישלימו מגוון רחב של סגנונות אדריכליים והעדפות אישיות וגם תוכלו לעמוד במגבלות התקציב שהצבתם.