חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההבדל בין פציעה חמורה לבין חיים בריאים מתחיל בידית אחיזה לאמבטיה

אם מישהו יכל היה להבטיח לכם שכל מקלחת שתעשו בחיים תהיה הרבה יותר בטוחה ומוגנת ממה שהיא עכשיו – האם הייתם מקשיבים לו? האם הייתם רוכשים מוצר שהוא היה מציע לכם? האם הייתם נותנים הזדמנות לכלי שיכול לשפר לכם את החיים? ובכן, היום אנחנו רוצים להציג בפניכם כלי מהפכני, לא פחות – ידית אחיזה לאמבטיה. הידית יכולה לעשות את ההבדל בין חיים בריאים לבין חיים שנלווית להם פציעה חמורה, אז איך בדיוק כל זה קורה? הנה הפרטים שחשוב שתדעו.

ידית אחיזה לאמבטיה לצורך הגנה על הגוף

האמבטיה היא אחד מהאיזורים הכי מסוכנים בבית שלכם. כן, אולי זה נשמע לכם כרגע כמו הגזמה מוחלטת, אבל בפועל אנשים רבים שנכנסים אל האמבטיה מוצאים את עצמם בסיומה עם רגל שבורה, ראש פתוח ואפילו במקרים קיצוניים מאבדים את חייהם.

הגוף שלכם צריך להיות מוגן, שמור ובטוח גם בזמן האמבטיה, ולכן ידית אחיזה לאמבטיה הופכת רלוונטית יותר מאי פעם. את הידית ניתן להצמיד אל הקיר בקלות, ולהיעזר בה בכל כניסה או יציאה מהאמבטיה מחדש. כמו כן, ניתן לאחוז בה בזמן האמבטיה עצמה, ולמנוע מהמים ומהסבון לגרום להחלקה.

למה דווקא ידית אחיזה לאמבטיה?

אנשים רבים מסתמכים על שטיחים מונעי החלקה ועל כל מיני כלי עזר אחרים. היום, עם ההתפתחות הגדולה כל כך של הציוד הסיעודי, אין כל צורך להסתפק בציוד ישן כל כך, ואפשר להתקדם אל עבר פתרונות הרבה יותר משוכללים, יעילים וחדשניים.

חברת פולקו היא חברה שמשווקת ציוד סיעודי מסוגים שונים, וביניהם גם ידית אחיזה לאמבטיה. אצל החברה תוכלו למצוא ידיות בגדלים שונים, דגמים שונים ובמחירים שונים, כך שתוכלו למצוא מענה לצורך שלכם בקלות.