חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוגים השונים של רחפן עם מצלמה

ה-DJI Mavic Pro הוא רחפן קטן אך חזק שהופך את השמיים לקנבס היצירתי שלך בקלות וללא דאגה, ועוזר לך להפוך כל רגע לרגע אווירי. הגודל הקומפקטי שלו מסתיר רמה גבוהה של מורכבות שהופכת אותה לאחת מהמצלמות המעופפות המתוחכמות ביותר של DJI אי פעם.

ה-Mavic Pro הוא הרחפן החדש ביותר של DJI ויש לו את היכולת לצלם וידאו 4K במהירות 30fps, תמונות סטילס של 12MP, צילומי פרץ של עד 7 פריימים לשנייה וסטרימינג בשידור חי. כמו כן, יש לו גימבל 3 צירים שמייצבת את המצלמה ומצוידת במערכת מיקום ראייה המאפשרת לה לרחף במקום בתוך הבית ללא GPS.

מה זה Mavic ומהן התכונות של רחפן זה?

Mavic הוא רחפן ששוחרר על ידי DJI בשנת 2017. רחפן זה מתקפל ונייד, מה שהופך אותו קל לקחת איתך לכל מקום שאתה הולך. ל-Mavic יש מצלמת 4K והוא יכול לעוף במשך 27 דקות. יש לו גם מצבי טיסה חכמים כמו ActiveTrack, המאפשר למשתמש לעקוב אחר אובייקטים מסוימים באוויר.

ה-Mavic Pro מצויד במצלמת 12MP המצלמת וידאו 4K ותמונות סטילס עד 30 פריימים לשנייה. הוא כולל מערכת מתקדמת להתחמקות ממכשולים, שיכולה לחוש מכשולים ממרחק של עד 49 רגל ולהימנע מהם אוטומטית או לחזור הביתה אם הוא חש שאין מכשולים בסביבה.

Mavic הוא רחפן עם מצלמה מבית DJI. זהו אחד הרחפנים הפופולריים בעולם וגם אחד הרחפנים הזולים בשוק. יש לו הרבה תכונות שהופכות אותו למעולה עבור טייסים מתחילים ומנוסים כאחד.

ל-Mavic מצלמה שיכולה לצלם תמונות ברזולוציה של 12 מגה פיקסל או לצלם וידאו 4K במהירות של 30 פריימים לשנייה. יש לו גם תכונות רבות אחרות כמו GPS, ייצוב 3 צירים, הימנעות ממכשולים וזמן טיסה של עד 27 דקות.

למידע נוסף על רחפן עם מצלמה- היכנסו לאתר של לולטיוי