חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יתרונות וחסרונות של קניית קורקינט לילדים

קורקינטים הם אמצעי תחבורה פופולרי עבור ילדים ומבוגרים כאחד. עם זאת, ישנם כמה חסרונות בקניית קורקינט עבור ילדכם.

היתרון העיקרי של הקורקינט לילדים זה החופש שלהם להסתובב, להתאמן וליהנות אולם החיסרון הוא שהקורקינטים לא מגיעים עם בלמים. המשמעות היא שאם ילדכם נופל מהקורקינט, הוא ימשיך להתגלגל עד שייעצר או יפגע במשהו. 

יש כאלו שקל להם ללמוד לרכוב במהירות על קורקינט לילדים אולם יש כאלו שקשה ללמוד לרכוב על קורקינט ללא גלגלי אימון דבר שעלול להיות יקר ולאורך זמן. כאשר ילד לומד לראשונה לרכוב על קורקינט, ייתכן שהוא לא יוכל לאזן את עצמו כראוי. זה עלול לגרום להם להתנגש בדברים או ליפול מהקורקינט שלהם. זה יכול גם להוביל לפציעה אם הקרקע לא אחידה.

החיסרון השלישי הוא שהידיות בקורקינט עלולות לגרום לפציעות אם ילדכם נופל ונוחת עליהן מכיוון שהן יכולות להיות חדות או קשות מספיק כדי לשבור עצמות. 

היתרון או החסרון בקניית קורקינט לילדים – תלוי איך מסתכלים על זה, הוא שישנם סוגים רבים ושונים של דגמים עם תכונות שונות אשר עלולים להקשות כאשר באים לרכוש קורקינט לילדים ולכן חשוב לעשות חקר שוק ולבדוק איזה קורקינט עדיף והכי מתאים לילדכם. 

כאשר המדובר על קורקינט חשמלי, אז חיסרון נוסף הוא שהם לרוב יקרים מדי לרוב האנשים. משמעות הדבר היא שאנשים מסוימים צריכים לחכות עד שהם יכולים לחסוך מספיק כסף לפני שהם יכולים לקנות אחד, וזה יכול לקחת הרבה זמן.

הגבלת המשקל של קורקינטים חשמליים לילדים גורמת גם לכך שחלק מהילדים לא יוכלו להשתמש בהם בגלל שהם כבדים מדי או שעדיין לא נמצאים בקבוצת גיל שבה חלה מגבלת המשקל.