חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לבחור את שירותי התאוששות מאסון הטובים ביותר עבור העסק הקטן שלך?

המשכיות עסקית היא תהליך של הגנה ושמירה על יכולת הארגון לתפקד למרות הפרעה. זה המקבילה העסקית להתאוששות מאסון.

ישנם שני סוגים של המשכיות עסקית:

1) התאוששות מאסון, המתמקדת בשחזור פעולות לאחר שאירוע פתאומי שיבש אותן

2) תכנון המשכיות, המתמקד במניעת התרחשות שיבושים מלכתחילה.

שירותי התאוששות מאסון לובשים צורות רבות, כולל שירותי גיבוי ושחזור, אחסון מחוץ לאתר, שכפול נתונים ושירותים מבוססי ענן. עסקים צריכים לבחור את ספק השירות שלהם בהתאם לצרכים ולתקציב שלהם.

תוכנית התאוששות מאסון היא מערכת של נהלים ומדיניות שנועדו להחזיר במהירות ארגון למצב תפעולי תקין לאחר אסון טבע או מעשה ידי אדם. זה כולל בדרך כלל זיהוי של מערכות קריטיות, נתונים ומסמכים שיש להגן עליהם.

שירותי התאוששות מאסון לעסקים קטנים חברת הראל מתמחים בשחזור הנכסים הקריטיים של העסק שלך, כגון שרתים, מחשבים, התקני אחסון נתונים, מערכות טלפון וכדומה. יש להם מהנדסים מומחים שיבטיחו שכל הנתונים של העסק שלך ישוחזרו וישוחזרו בזמן הקצר ביותר.

סעיף זה עוסק בבחירת שירותי התאוששות מאסון הטובים ביותר עבור העסק הקטן שלך. ההקדמה צריכה להזכיר מהם שירותי התאוששות מאסון, מה הם עושים עבורך ומדוע תרצה אותם עבור העסק הקטן שלך.

ישנם סוגים רבים של אסונות שעלולים להתרחש, אבל יש כמה מאפיינים משותפים בין כולם: הם יפריעו לפעילות רגילה, הם ישבשו את התקשורת, ויהיו להם השלכות כלכליות.

הורדת תבנית מסמך תוכנית המשכיות עסקית (BCP) היא מסמך רשמי וכתוב המתאר את המדיניות, הנהלים והפעולות הנחוצות לשמירה על הפעילות בזמן חירום או אסון. תוכנית ניהול חירום לעסקים קטנים מספקת הנחיות מה לעשות במקרה חירום כמו שריפות, הפסקות חשמל, סערות וכו.