חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שכדאי לדעת על מושבי בטיחות לילדים

מושב בטיחות הוא מכשיר המשמש לשמירה על תינוק או ילד במכונית. מושבי רכב חשובים מכיוון שהם עוזרים להגן על הנוסעים מפציעה במהלך תאונה. מושבי רכב נועדו לשמור על הילדים במקרה של תאונה והם מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים. הם יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של חומרים בדרך כלל עם פלסטיק קשיח או מתכת, אבל דגמים מסוימים יכולים להתבצע עם בד שהוא נוח יותר לילדים.

במאמר זה נראה לכם כיצד לחבר את מושב הבטיחות בצורה נכונה ומאובטחת. אנו גם נשתף כמה טיפים כיצד תוכל לוודא שהוא מותקן כראוי. זה צריך להיעשות לפני כל פעם שאתם נוסעים עם ילדכם. כדאי גם לבדוק באופן קבוע שההתקנה עדיין נכונה ומאובטחת.

טיפים כיצד להתקין מושב בטיחות נכון

יש להתקין מושבי בטיחות במושב האחורי של הרכב, לא מלפנים. המושב האחורי בטוח יותר למבוגר הנוהג ומרווח יותר עבור תינוק או ילד.

הדרך הבטוחה ביותר להתקנת מושב בטיחות היא שימוש במערכת LATCH אשר מייצגת תחתון עוגנים וקשירה לילדים. ניתן למצוא את מערכת LATCH ברוב המכוניות החדשות שיוצרו לאחר 2002.

מושב בטיחות הוא הדבר החשוב ביותר שתקנו לילדכם. זה מבטיח את בטיחות ילדכם במקרה של תאונה. עם זאת, זה לא קל כמו שזה נשמע להתקין מושב בצורה נכונה.

ישנם סוגים שונים של מושבי בטיחות שניתן להתקין בדרכים שונות, בהתאם לסוג הרכב ולגיל ומשקל הילד. ישנם גם סוגים רבים ושונים של מושבים למטרות וצרכים שונים (למשל, מושבים פונים לאחור, פונים קדימה, מושבי הגבהה).

הדרך הטובה ביותר להתקין מושב בטיחות היא לקרוא את המדריך בעיון ולעקוב אחר כל ההוראות. אם יש לכם ספקות לגבי איך לעשות משהו, עיינו במדריך או התקשרו לשירות הלקוחות לקבלת ייעוץ לגבי התקנה או שאלות קשורות אחרות.