חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע אנשים רבים כל כך מעדיפים לתרום דרך אתר תרומות מאשר בדרכים אחרות?

בשנים האחרונות ניתן לראות הרבה יותר עמותות וארגונים שמעדיפים לבנות לעצמם אתר תרומות מאשר להסתמך על ענפי התרומה האחרים – הטלפונים, מדלת לדלת ועוד. אתר תרומות הוא אתר שמשפר משמעותית את אחוזי התרומה, והוא מבטיח לתורמים הבטחות ששום דרך תרומה אחרת לא יכולה להבטיח בכל כך הרבה ביטחון. אז מדוע אנשים רבים כל כך מעדיפים לתרום דרך אתר תרומות מאשר בדרכים אחרות? הנה כל הסיבות שיעשו לכם היגיון בעניין הזה, אז קדימה – בואו נתחיל.

אתר תרומות הוא אתר מאובטח

עמותה או ארגון שמכבדים את עצמם בונים אתר תרומות מאובטח, עם מערך תשלומי אשראי מוגן וחסוי שלא שומר את פרטי המשתמשים – לא את פרטיהם האישיים ולא את פרטי כרטיסי האשראי שלהם. עצם היותו של אתר תרומות מאובטח כל כך, מצליח להעניק לתורמים את הביטחון שלו הם זקוקים במסירת פרטי האשראי שלהם ומסירת פרטיהם האישיים.

אתר תרומות שייך לארגון או עמותה מוכרים

כשאנשים מעוניינים לתרום, הם רוצים לדעת שהתרומה שלהם הולכת בדיוק למטרה הנכונה, ומגיעה בדיוק לאנשים שצריכים אותה. אתר תרומות שמזוהה עם ארגון מוכר או עם עמותה בולטת, הוא אתר שקל לסמוך על כך שהתרומה דרכו תגיע ליעדה בדיוק כפי שהתורמים מתכוונים. עצם השיוך בין האתר לבין העמותה או הארגון היא זו שנותנת ביטחון ושקט נפשי לתורמים, ומאפשרת להם הרבה פעמים לתרום סכומים גדולים יותר מאלו שתכננו, פשוט כי הם יודעים בדיוק לאן הם מגיעים.

אתר תרומות של מאיר פנים

ארגון מאיר פנים הוא אחד מארגוני התרומות הגדולים בארץ, והוא כמובן מחזיק באתר תרומות דיגיטלי שמאפשר לכם לבצע תרומות בצורה פשוטה, נוחה ובטוחה, אז היכנסו אליו עוד היום!