חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו הסכם מכר?

הסכם מכר הוא הסכם בין קונה למוכר, הנמצאים בדרך כלל במקומות שונים, הקובע את תנאי החוזה. הסכם מכר הוא מסמך המתאר את תנאי המכירה. לרוב הוא מכונה "הסכם" מכיוון שהוא קובע את ההתחייבויות של שני הצדדים המעורבים בהסכם. במאמר זה נסביר מהו הסכם מכר וכיצד הוא משפיע על העסק שלכם.

ההסכם יכול לכלול פרטים כמו איזה צד משלם עבור המשלוח, כמה זמן נמשך החוזה ומה קורה אם צד אחד לא יעמוד בהתחייבויותיו. הסכמי מכר משמשים בדרך כלל כאשר צד אחד הוא יצרן או מפיץ והשני הוא קמעונאי. במקרה זה, הם בדרך כלל יכסו כמה מוצרים נמכרים, מתי הם יסופקו ובאיזה מחיר.

הסכם מכר הוא הסכם פורמלי בין קונה למוכר. זה יכול להיות בכתב או בעל פה וזה מחייב מבחינה משפטית. בהסכם יפורטו תנאי המכירה, לרבות המחיר, תנאי התשלום, מועד האספקה, אחריות וכדומה.

כיצד הסכם מכר משפיע על העסק שלכם?

הסכם מכר הוא חוזה בין מוכר לקונה. הוא מתאר את התנאים וההגבלות של המכירה, כמו גם את האחריות של שני הצדדים. הסכמי מכר משמשים בדרך כלל כדי לקבוע את התנאים של מכירה מעסק לעסק, אך ניתן להשתמש בהם גם בעת מכירת סחורות או שירותים לצרכנים. הסכמי מכר עוזרים לשני הצדדים להבין מהן הזכויות והחובות שלהם זה ביחס לזה ומה יקרה אם דברים ישתבשו.הסכם מכר קובע את התנאים וההגבלות של הסכם בין קונים למוכרים. למעשה, מדובר בחוזה שמתאר הכל, החל מי יכול למכור מה, מתי הם יכולים למכור אותו, היכן הם יכולים למכור אותו, בכמה מותר להם למכור אותו וכו'. הוא כולל גם הוראות מה יקרה אם משהו משתבש או אם יש מחלוקות על תנאי המכירה (כלומר, בוררות).