חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 מהו רופא אונליין ולמה צריך את זה?

האינטרנט מאפשר לאנשים לחיות את חייהם מבלי לעזוב את הבית. עכשיו אפשר לעבוד, לקנות ואפילו לבקר בבנק באינטרנט. רופא אונליין הוא שירות חדש שיאפשר למשתמשים לקבל ייעוץ רפואי מרופאים מורשים דרך האינטרנט.

רופאים מקוונים מספקים שירות דומה. הם מציעים את אותה רמת טיפול כמו רופא מסורתי, אבל הם עושים זאת דרך האינטרנט.

לרופאים מקוונים יש ביקוש גבוה מכיוון שהם נתפסים כנוחים יותר ופחות יקרים מעמיתיהם המסורתיים.

רופאים מקוונים יכולים לשמש כל מי שיש לו חיבור לאינטרנט ומצלמת אינטרנט או טלפון חכם עם מצלמה. רופאים מקוונים נוחים וקלים לשימוש. הם מציעים התייעצויות אחד על אחד עם רופא בזמן אמת, וזה משהו שאתה לא יכול לקבל מהליכה למרפאה או לבית חולים מסורתיים.

ניתן ליצור קשר עם רופא אונליין באמצעות דואר אלקטרוני או דרך אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר.

רופא אונליין של מיי דוקטור מציעים שירותים הכוללים: ייעוץ רפואי, אבחון, מרשמים ואפילו תוכניות טיפול למחלות נפוצות כמו הצטננות ושפעת.

למי זה נועד?

ישנם יתרונות רבים של רופאים מקוונים, כולל נוחות וחסכוניות. רופא אונליין הופך לאופציה פופולרית יותר עבור אנשים שרוצים לראות רופא אבל לא רוצים לנסוע. שירות זה נועד לסייע לאנשים המתגוררים באזורים כפריים או שאין להם גישה לרופא, או לאנשים שחשים ברע אך אינם רוצים ללכת לבית החולים.

משתמש יכול פשוט להיכנס, להזין את הסימפטומים שלו ולקבל ייעוץ מקוון עם רופא מורשה, מבלי לצאת מהנוחות של ביתו.

רופאים מקוונים מציעים את אותם שירותים כמו רופאים אישיים, כגון אבחון וטיפול במחלות. הם משתמשים באפליקציות וידאו צ'אט, טלפון או הודעות כדי לתקשר עם המטופלים שלהם. מטופלים יכולים גם לשלוח תמונות של הסימפטומים שלהם או מידע רפואי אחר לרופא דרך הפלטפורמות הללו.