חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה שונה בין פרגולות אלומיניום לפרגולות עץ?

כל תחום בעולם מביא איתו כל מיני אפשרויות שמתחרות ביניהן בכל מיני קריטריונים. בתחום הכדורגל ברצלונה וריאל מדריד הן יריבות מרות, בתחום הרהיטים קיימות חברות בולטות שמתחרות ביניהן על עיצוב, מחיר וזמינות ההובלה, וגם בתחום מוצרי ההצללה קיימת תחרות בין פרגולות אלומיניום לבין פרגולות עץ. כן, ככה זה כששתי אפשרויות או יותר מונחות על הפרק, וההשוואה ביניהן היא בלתי נמנעת. כדי לעזור לכם לבחור את הפרגולה המתאימה לכם ביותר, הכנו לכם כאן כמה נקודות השוואה בין פרגולות אלומיניום לפרגולות עץ.

עמידות לטווח הארוך – פרגולות אלומיניום מול פרגולות עץ

כשמדברים על פרגולות עץ מדברים על פרגולות שבדרך כלל לא מחזיקות מעמד לטווח הארוך. חומר העץ הוא חומר שנהרס בקלות, בין אם מנזקי השמש, מנזקי הגשם, מנזקים כמו כרסום של טרמיטים וחרקים ועוד. לעומת זאת, פרגולות אלומיניום אינן מתמודדות עם נזקים כאלו, משום שחומר האלומיניום הוא עמיד בפני היווצרות חלודה, עמיד בפני דהיית צבע וכמובן שמכרסמים אינם מתקרבים אליו.

היופי של פרגולות אלומיניום בין היופי של פרגולות עץ

יופי העץ הוא טבעי אבל פרגולות אלומיניום מביאות איתן גמישות גדולה שניתן לעצב ממש כמו שאתם רוצים. כמעט כל צבע, צורה או אופן התקנה אפשרי עם פרגולות אלומיניום, ולכן אנשים רבים בוחרים בהן בתור מוצר ההצללה הטוב ביותר של השנים האחרונות. עם פרגולות אלומיניום אתם גם יכולים לבחור איך להתקין אותה – בצורה תלויה או עומדת, עם הצללה מוחלטת או הצללה שיש בה חריצים לכניסת אור ועוד.

חברת לידר לפרגולות אלומיניום

חברת לידר היא אחת החברות המובילות ביותר בתחום של פרגולות אלומיניום, ואתם מוזמנים ליצור איתה קשר ולהנות מיופי של תוצרים!