חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכת אבטחה לדירות ובתים משותפים

מאמר זה ידון בצעדים שיש לנקוט בעת התקנת מערכת אבטחה לדירות ובתים משותפים. הצעד הראשון הוא לברר איזה סוג של מערכת האבטחה אתה רוצה. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מערכות אבטחה: מערכות מפוקחות, מערכות בפיקוח עצמי ומערכות לא מפוקחות.

(1) מערכות מפוקחות: אלו הן הסוג הנפוץ ביותר של מערכת אבטחה לבית והן מנוטרות על ידי חברת צד שלישי המגיבה במקרה חירום. התשלום החודשי הוא בדרך כלל בסביבות $30-$50 לחודש.

(2) מערכות בפיקוח עצמי: מערכות אבטחה ביתיות בפיקוח עצמי משתמשות בלוח מקשים או באפליקציית סמארטפון כדי להפעיל ולנטרל את המערכת שלך. מערכת מסוג זה מחייבת אתכם לבצע צ'ק-אין מעת לעת בחברת הניטור, אך אין תשלום חודשי.

(3) מערכות לא מפוקחות: מערכת לא פופולרית. אין פיקוח של חברה חיצונית ולכן פחות מומלצת, שכן בעת הצורך אתה צריך שמישהו יגיע ויגיב למקרה החירום שלך. 

מערכת אבטחה לבתים רב משפחתיים ובנייני מגורים

ניתן להתקין מערכת אבטחה לבית במגוון דרכים, בהתאם לצרכים הספציפיים של בעל הבית. אם בעל בית מודאג מפריצות, למשל, ייתכן שהוא ירצה להתקין מערכת אזעקה שתישמע אם מישהו ינסה להיכנס לביתו.

אם אתם מתקינים מערכת אזעקה חדשה בבית או בבניין ואינכם בטוחים כיצד לעשות זאת, אנו ממליצים לפנות לספק שירות מקצועי.

ישנם יתרונות רבים להתקנת מערכת אבטחה לבית בבניין או בבית. מערכת אבטחה יכולה לעזור להגן הן על הרכוש והן על משפחתכם מפני פגיעה, שכן יהיה מי שיגיב בעת מקרה חירום או בעת פגיעה ברכוש. 

למידע נוסף על אופן התקנת מערכת אבטחה לבית, פנו לחברת ריסקו עוד היום!