חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עבודה היברידית היא הדבר הבא: העולם החדש של המעסיקים והעובדים תופס תאוצה ולא ציפינו לכך

נגיף הקורונה הביא לחיינו הכרה גדולה בעולם החדש של עולם התעסוקה וכמובן, הובלת הלכתו למעשה: המודל ההיברידי. מאז ועד היום, נכנס לתוקף, במרבית החברות, מודל העבודה ההיברידי. מודל זה הוא חוצה גבולות משל הוא מאפשר עבודה מהבית לצד עבודה מהמשרד בד בבד, במקביל. הדבר מאפשר לעובדים איזון משמעותי בין חייהם האישיים לבין חיי העבודה שלהם, ושומר עליהם מרוצים ומאושרים.

יתרונותיו של המודל ההיברידי 

אז נכון, שהמודל ההיברידי לעיתים יכול להיות שנוי במחלוקת ועל כן מעלה עימו שאלות רבות שיש לתת עליהן מענה. כך למשל, האם על מעסיקים לפצות עובדים שתפקידם לא מאפשר עבודה מהבית? האם ישנו סיכוי עבור עובד שעובד מהבית להתקדם בעבודה? וכמובן שלל אתגרים נוספים ושאלות רבות המצריכות תשובה. למזלנו, המודל ההיברידי על יתרונותיו הרבים מאפשר מתן תשובות משמעותיות וטובות אשר מאשרות את מודל זה כיעיל ביותר באופן סופי.

ובפרט, הייבוב, חברת הסטארט-אפ הבינלאומית נותנת לנו מענה מושלם ליתרונותיו המשמעותיים של מודל זה בעולם התעסוקה. הייבוב מאפשרת למודל זה להפוך למודל בר קיימא, מודל התעסוקה הטובה ביותר אשר כולם מרוויחים בו.

חברת הסטרטאפ המצליחה הייבוב מגיעה על מנת לגשר על הפערים שבין רצון המעסיקים מחד גיסא לבין רצון העובדים מאידך גיסה. תוך כדי כך, מאפשרת הייבוב לכל חיסרון הפיכה ליתרון וכן מתן מענה לכלל האתגרים והשאלות, ככלל ולכל עובד בפרט. על כך גליה אלמליח-הרמן, יועצת ארגונית בהייבוב: "..חלק מהתפתחות עולם העבודה בעידן הפוסט קורונה. מדובר בסטנדרט חדש.. אחד הדברים שלימדה אותנו הקורונה הוא שלא ניתן להתייחס לעובדים כאל מקשה אחת. מה שנכון להורה עם שלושה ילדים בבית לא תמיד נכון לרווק או לרווקה. גם בנושא ההיברידי לא ניתן להתייחס לכלל העובדים בארגון כמקשה אחת."